Branding og Identitet
En visuel identitet skal skabe genkendelighed og med en strategisk plan, kan jeres identitet udvikles til at blive et brand, som står for store biografoplevelser.
Ved at benytte sin visuelle identitet, kan man styrke forholdet til sine gæster, så de kan genkende jeres budskaber på alle kommunikationskanaler – lige fra avisannoncer til de sociale medier.
En visuel identitet er mere end logo, fonte og grafiske elementer.
En visuel identitet repræsenterer sin biograf, oplevelser og værdier overfor sit publikum. Og med stor konkurrence om gæsternes opmærksomhed, er det et vigtigt kommunikationsredskab.
Sammen med jer kan vi optimere den nuværende visuelle identitet, skabe en ny eller udvikle en designguideline, så I har et stærkt, ensartet udtryk på alle tilgængelige kommunikationskanaler.
Vi kan arbejde med:
- Optimering af logo eller visuelle identitet.
- Udvikling af biografprofil.
- Strømlinet design på alle kommunikationskanaler.
- Tone-of-voice og biografkommunikation.
Se også
Visuel Kommunikation
Budskaber kan oversættes til et visuelt sprog, som kan tale til det brede biografpublikum.
B2Bio
Udvid forretningen med møder, events eller visninger i biografen for lokale virksomheder.
In-Store Design
Synliggør film, budskaber og aktuelle tilbud gennem indretning, skiltning og dekoration.
Lad os dele vores fælles passion for film og biografoplevelser – og se hvordan vi kan samarbejde på jeres næste biografnyhed.
Kontaktoplysninger:
Tlf.: +45 31 64 40 40
e.: info@creativepopcorn.dk
Adresse:
Johan Kellers Vej 21, 2.tv
2450 København SV.
Følg os:
© The Creative Popcorn Agency. All rights reserved // Cookiepolitik